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Re: DB11 Press Release

Publié : 05/03/2016
par Franck_Lyon

Document complet de présentation à la presse avec pas mal d'infos
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Le document complet de 24 pages converti en pdf: DB11 Press release.pdf


Re: DB11 Press Release

Publié : 06/03/2016
par serge79

Mais Franck, il n'y a même pas d'images, alors je n'y comprend rien... :-/




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Re: DB11 Press Release

Publié : 06/03/2016
par Franck_Lyon
serge79 a écrit : 06/03/2016

Mais Franck, il n'y a même pas d'images, alors je n'y comprend rien... :-/




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Demande de l'aide à Jon :loul

Re: DB11 Press Release

Publié : 06/03/2016
par Franck_Lyon

Je serais curieux de connaitre les prix de ces Bridgestone S007 spécialement développés pour cette DB11 :-)


Re: DB11 Press Release

Publié : 06/03/2016
par Aston Dreamer
franck_lyon a écrit : 06/03/2016
serge79 a écrit : 06/03/2016

Mais Franck, il n'y a même pas d'images, alors je n'y comprend rien... :-/


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Demande de l'aide à Jon :loul
Aucun problème !!! :loul

Re: DB11 Press Release

Publié : 06/03/2016
par RienQuePourSesYeux

Splendide !



j'ai trouvé de mon côté ce bel article "le roi est mort (db9) vive le roi (db11)"



While it’s sad to see the DB9 disappear after all those years, the DB11 will more than make up for it as a GT that’s significantly better in just about any department.


Just like the former was to the iconic DB7. On paper, the DB11 is everything we expected from a modern Aston Martin. The new architecture, the twin-turbo V-12, and the upgraded technology translate into a DB11 that’s lighter, quicker, more powerful, and more efficient.


The redesigned interior also promises to make it more comfortable and even more luxurious than the DB9.


Add the fact that a V-8-powered model is also underway, and Aston Martin might finally experience the sales boost it needs to rebound. We will miss the DB9, especially for its naturally aspirated V-12, but that’s not likely to last very long given the stunning design and improved performance of the turbocharged DB11.



The king is dead, long live the king!